15. vattenfall cyclassic – impressionen und BLOG-BIRTHDAY

cyclassic ff15. alkalommal került ma megrendezésre a világ második legnagyobb kerékpáros versenye, amelyen bárki résztvehet. igen, nemcsak a profik, hanem bárki, aki  tud kerékpározni és befizeti az 50 eurós start-díjat. 22.000 start-hely áll rendelkezésre, amelynek mindegyike el szokott kelni. ugyan csak azoknak az eredményét teszik az interneten közé, akik legalább 20 km/h átlagsebességet elérnek, de ugye a részvétel a fontos.

gyorsan2

nekem nem csak azért nevezetes esemény, mert pont annyi ideje vagyok itt, ahány éves a rendezvény, hanem azért is mert tavaly  beszámoltam róla néhány kép kíséretében (még itt is) és ezzel a beszámolóval kezdödött  ez a hamburgfoto-blog. ekkor tettem fel legeslegelöször fényképes beszámolókat, elözöleg csak amolyan hobbi-szinten tártam világ elé a nyomdázott képeimet. a fényképezés pedig még csak éppen, hogy elkezdett érdekelni. de még azt sem tudtam, mi merre hány méter. föleg pedig azt nem, hogy mire kell(ene) figyelnem, ha egy-két jó képet szeretnék készíteni. kattogtattam erre, arra, intuitívan, próba-szerencse alapon. az eredmény elég vegyes, hogy ne mondjam, többnyire szerencsétlen lett. néha véletlenül egy-egy kép jobban sikeredett, de magam sem tudtam volna megmondani miért.

most annyival tartok elöbbre, hogy már kezdem tudni, mit szeretnék. de ott még messze nem tartok, hogy sikerüljön úgy, ahogyan szeretném. viszont már néha tudom, hogyan kellene, hogy lehessen….

kockaa bárki-futam legjobbjai különben alig 1:18-as idövel és 43 km/h átlagsebeséggel teszik meg az 50 km-es távot. mr. nokedli idén másodszor indult neki a távnak és 1:31 alatt (37,27 km/h) ért célba, túlszárnyalva tavalyi eredményét. a végösszesítésben a 750., a korosztályában (férfi,senior 2) 239. helyet megszerezve.  jövöre talán a 100 km-es táv kerül bevételre…image

 vége

besenwagen2

15. vattenfall cyclassic – impressionen und BLOG-BIRTHDAY” bejegyzéshez 9ozzászólás

  1. Bár nyakficamot kaptam a horizont követése miatt, de azért vannak itt jó képek is, még ha sosem is értettem, miért kell ez a döntögetés. Ettől nem lesz jobb a kép 🙂 Te is kerekeztél?

  2. jános, köszönöm, nagyon diplomatikusan fogalmaztál 😉

    a döntögetést még a fotókurzuson tanultam 😉 szerintem vannak helyzetek, amikor jobb lesz töle a kép, bár ez biztos ízlés kérdése is. néha tényleg dinamikussá teszi pl. egy sportesemény képeit;)

    ha kerekeztem volna, nem tudtam volna fényképezni. én csak a munkahelyre járok biciklivel és néha túrázni.

      1. jános, az elsö nekem is kifejezetten tetszik.

        ha pl. most nem mutattam volna meg a többi döntögetöset, nem tudtam volna meg sosem, hogy azok tényleg nem olyan jók 😉 nekem még nagyon sokat kell döntögetnem ahhoz, hogy legalább egy jó legyen köztük. különben örülhetsz, hogy nem tettem fel az összeset 😉

  3. Jó, hogy elkezdtél fényképezni! Mindig megnézem, még ha nem is kommentelek, és gyönyörüséggel töltenek a képeid, hogy a legegyszerübből is kihozod a legjobbat, amiért a szem elidőzik rajta egy ideig.

    Gratulálok a párodnak, 22 ezer versenyző közül nagyon szép teljesitmény!

    Képzeld, voltunk a hétvégén megint Németországba bevásárolni, most a reálba mentünk el, találtunk egy kisebb sort, ahol magyar kolbik, szalámik voltak. Persze lehet, hogy te tudtad, akkor bocsi az okoskodás miatt!

    1. csilla, köszönöm a dicséretet 🙂

      okoskodjál csak nyugodtan, mert én sem tudok ám mindent 😉 ezt a reálos magyar kolbász dolgot sem tudtam, majd megnézem. sajnos nincs itt a közelben reál, de egy kis kerekezést megér 😉 én a kaufhofban szoktam venni téli szalámit, ha van gyulait. legújabban van pirosarany, gulyáskrém és fokhagymakrém is – de ezeket már nem veszek.

      a nettóban pedig olyan túró rudi féle van 😉

      http://nokedlis.wordpress.com/2009/06/13/turo-rudi-%e2%80%93-mindenki-szereti-turo-rudi-recept-kerestetik%e2%80%a6/

      persze nem egészen ugyanolyan, mint a mi pöttyösünk, de azért jobb, mint a semmi 😉

Hozzászólás