melyik állatnak a farka ez?

PA232074_2

melyik állatnak a farka ez?” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Tudom, már kérdeztem, de milyen géped van? 🙂

    Meseszépek a képeid. Az enyémek meg folyton képzajosak, már fényképezni sincs kedvem. 😦 Lassan beismerem, hogy a Panaszkodik gépem melléfogás volt.

    1. köszönöm a bókot, bár én úgy érzem, van még mit tanulnom.

      nemrégen váltottam egy olympus pen ep 2-re, amit nagyon szeretek. elötte egy olympus tükörreflexes géppel fényképeztem, amelyet szintén nagyon kedveltem, csak elegem volt abból hogy olyan nagy gépet cipeljek mindig magammal. a pen sokkal kisebb és a képek minösége is nagyon jó.

  2. ezek szerint túl könnyü feladvány volt. tényleg nem állatfarok, hanem egy növény része. most viszont gondban vagyok, mert nem tudom, mi a neve. reménykedtem, hogy hozzászól valaki, aki nálamnál biológiában jártasabb…

  3. Ez egy díszfű féle, amelyiknek toklász termése van. ebből szögből nem tudom pontosabban megmondani, mert rengeteg ilyen tartozik a családba, de eltérő mértettel, levélszínnel, levél vastagsággal. 🙂 Tehát ha van egészalakos fotója a Farkosnak, akkor talán sikerül pontosabban is meghatározni őt :)) Így első blikkre talán tollborzfű (pennisetum) 🙂

Vélemény, hozzászólás?

