fotós nap – foto-tag

apple

még sosem láttam ennyi drága fotós holmit egy rakáson. mindenféle piros L-es optikák  és drága egyszámjegyü canon-kamerák hevertek körülöttünk. volt egy ezeréves praktika is, amelyen jól meg lehetett nézni, mi hogyan müködik. kihasználtam a lehetöséget és belekukkantottam a gépek keresöjébe. egyik sem volt olyan jó mint a praktikáé. azért az én oly e-30-asom keresöjével elégedett lehetek, amely nem csak ár-színvonal szinten igazán jó.  nagyon sokkal több pénzt ki lehet adni minimálisan jobbért… 

ja, ma végre megtanultam, mire jó az AEL-gomb….

és azt is tudom, hogy a kártya-olvasóm az xd-kártyát is tudja olvasni. eddig azt hittem, nem.

 

seit heute weiss ich, wie gut der sucher meiner oly e-30 ist. für viel mehr geld könnte der sucher etwas besser sein. allerdings auch nur annähernd so gut, wie der einer alten praktika.

übrigens: seit heute weiss ich auch, wozu die AEL-taste gut ist… und dass mein kartenleser auch die xd-karte lesen kann.

Reklámok

fotós nap – foto-tag” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Jó lehetett, hogy szétnézhettél. Akkora lutri a gépvásárlás. Én nagyon utálom az új fényképezőgépemet. 😦

    Nem tudod mi lehet az oka, hogy már 400 ISO-nál is sárga pacák jelennek meg a képeknek a barnás részein (kreol bőr, drapp kabát beltérben). Ha meg kisebbre szabom, akkor bemozdulnak a korizó gyerekek. 😦

    Most néztem a pixmánián egy másik “Panaszkodik” Lumixot, de ott még magas ISO-nál se látok ilyet, lehet, hogy a gépem tré?

    1. altair, nem tudok nálad kommentelni (csak azért írom ide, hogy tudd).

      garanciára nem tudod elküldeni megnézetni? a legtöbb kezdö- ill. középkategóriás gép 400 iso-n már nem hoz jó képminöséget, mert csak 100 vagy 200 iso-ra vannak optimálva. gyerekeket rosszabb fényviszonyok mellett így szinte lehetetlen fotózni.

      ha végképp elégedetlen vagy a gépeddel esetleg használtan nem tudod eladni és egy másikat nézni?? az nem jó, ha utálod a géped. fontos, hogy az ember szeresse kézbevenni. én túl vagyok több gép kipróbálásán eladásán, hogy aztán megint annál kössek ki, amellyel elkezdtem. de legalább most már tudom értékelni, milyen jó kis gép 😉 összehasonlíás nélkül nem tudnám…

  2. Már nem garanciás. 😦 Pedig egyre biztosabb vagyok benne, hogy ez valami hiba. Mert szemcsés lehetne (az is), de ilyen foltoknak nem volna szabad lennie benne.

    Talán később (karácsony táján) lecserélem, most muszáj beérnem vele.

    Hogyhogy nem tudsz kommentelni? Mármint milyen hibaüzenetet ad? Megnézem, mi a hiba.

Vélemény, hozzászólás?

