saturn by night

comp_saturn by night

ma este hazafelé készítettem ezeket a képeket. manuális beállítással. csak a laptopon tünt fel, hogy mennyire különbözö lett a két kép színvilága. pedig nem állítottam a két felvétel között semmit. azt hiszem, ez a “jól” müködö automatikus fehéregyensúly-beállításnak köszönhetö.

érdekelne, kinek melyik tetszik jobban?

comp_saturn by night 2

heute abend auf dem nachhauseweg habe ich zwei fotos vom bekannten elektromarkt in der city gemacht. erst zuhause ist mir aufgefallen, wie unterschiedlich die farben sind. ich habe mit manuellen einstellungen fotografiert und zwischen den beiden aufnahmen den automatischen weissabgleich garantiert nicht verstellt.

dank dem gut funktionierenden weissabgleich sind zwei völlig unterschiedlich wirkende fotos entstanden.

saturn by night” bejegyzéshez ozzászólás

  1. nekem mindkettő másért. Mást ad és mást mond. Mondjuk, ha szavazni kéne, akkor az elsőnek melegebbek, barátságosabbak a színei, viszont a másodikat választanám, mert valóságosabb hatást kelt.
    Nekem, szubjektíve :))

  2. kölszönöm a válaszokat. nekem kapásból az elsö tetszett sokkal jobban. aztán minél többször megnéztem a két képet, annál inkább elkezdett tetszeni a második jobban 😉

Vélemény, hozzászólás?

