eladó: lowepro 250 – zu verkaufen: lowepro 250

van egy nagyon praktikus fotós hátizsákom, telistele mindenféle zsebbel, laptop-rekesszel, könnyen hozzáférhetö, de mégis biztos kamera-résszel. egyetlenegy hátránya van: az én szükségleteimhez túl jó. és nekem egy icipicit nagy. amióta megvan, azóta tudom, hogy én egy sokkal kisebb válltáskával sokkal jobban érzem magam. végsö esetben, ha valahova tényleg cipelni kell a gépet (és nem a nyakamban lóg) egy kisebb méretü hátizsákba is belefér minden, amit vinni szoktam magammal. kár érte, hogy a szekrényben álljon.

ha valakit érdekel, írjon egy e-mailt, megbeszéljük az árat;) további részletekért kattints a képre:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

seit ich diesen tollen foto-rucksack besitze weiss ich, dass ich ihn  gar nicht wirklich benötige. mit tausend kleinen und größeren fächern (sogar mit einem laptop-fach) ausgestattet., mit leichtem zugang (und trotzdem sicher) zur kamera. er ist für meine bedürfnisse jedoch ein klein wenig zu groß. um meinen foto-kram dabei zu haben, reicht mir eine schultertasche, höchstens einen kleineren rucksack  (von dem ich früher gedacht habe, er wäre zu klein).

es ist schade, das schöne stück im schrank zu beahren, daher verkaufe ich ihn. für weitere infos klick auf das bild bei interesse  sende bitte eine e-mail an: stampoasis@gmx.de.

eladó: lowepro 250 – zu verkaufen: lowepro 250” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Nagyon jó minőségűek a lowepro táskák. Nekem is lowepro táskám van – igaz a slingshot fajta, azaz 1 mp alatt elő tudom hozni a hátamról és elő tudom kapni a fényképezőgépet. Szerintem nagyon praktikus, egy oldaltáska sem gyorsabb. Ezt Firenzében tapasztaltam, ahol nem volt helyem még egy plussz fotóhátizsákot vinni – akkor sem ha kisebb, mint a legtöbb hátizsák. Szóval ha mégis ismét hátizsák mellett döntenél, a slingshotot nagyon tudom ajánlani 😉

    1. igen, a minöségük tényleg nagyon jó. a hátizsákból is egy pillanat elö lehet kapni a gépet, análkül, hogy bármi más kipotyogna. ráadásul a fotós felszerelés biztonságosan szállítható. ha fényképezni megyek, mindig a nyakamban lóg a gép és nincs szükségem a nagy hátizsákra a hátamon. szinte mindig mebg tudom úgy oldani, hogy ne kelljen optikát váltanom. a pót-akku, pót-memóriakártya elfr egy sokkal kisebb hátizsákban vagy egy sokkal kisebb oldaltáskában.

      a slingshot nekem azért nem jön be, mert nem szeretem az ilyen keresztbetevös táskákat:(

Vélemény, hozzászólás?

