hallensport 3. –teremsport 3.

a hétvégén ismételten megállapítottam, hogy nem is olyan egyszerü dolog ez a fényképezés. mozgó dolgokat eleve is sokkal nehezebb fényképezni.  hát még sportot. olyat, amilyet eddig nem is láttam és amelynek abszolut nem ismerem a szabályait. az elsö óra azzal telt el, hogy figyeltem, mi is a lényeg és igyekeztem megfejteni, melyek a kulcs-pillanatok. amelyeket elöre kell látni, hogy mindjárt bekövetkeznek és már elöre fókuszálni kell, hogy elkapjak egy pillanatot. azt, amikor történik valami. plusz az is jó lenne, ha a cselekvö személy ezidö alatt nem két méterrel odébb lenne már, mert ugye akkor csak a hült helyét kapom el és senki sem látja, mi történt abban a pillanatban, amikor én lenyomtam a gépem kioldóját.  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

am wochenende habe ich die erfahrung machen müssen, wie schwierig es ist, sportler zu fotografieren. besonders wenn es um eine sportart geht, die ich noch gar nicht kenne. während der ersten stunde habe ich versucht, die regel eingermaßen zu entziffern. denn was nützt mir ein foto, wo der wichtige moment fehlt, weil der sportler schon 2 méter weiter ist. 

Reklámok

hallensport 3. –teremsport 3.” bejegyzéshez ozzászólás

  1. ORsi! Nincs könnyű fényképezési terület, csak sokan úgy gondolják, hogy mind az 🙂
    Szerencsére, ahogy tanulsz, úgy jössz rá, hogy még szinte semmit sem tudsz. Ezzel én is így vagyok, csak mivel jóval többet tudok róla, így tudom, hogy még mennyi mindent nem 🙂

    1. igen, jános, ebben (is) igazad van. én még nem tudok mindent arról, hogy mit nem tudok. csak azt tudom, hogy amit tudok, azt sem tudom (rendesen).

  2. Hast Du die Hallenbilder aus der Hand fotografiert oder mit Stativ.. eher aus der Hand, oder? Die Qualtität finde ich recht gut.

    lg, Anne

    1. hallo anne,

      die hallenbilder sind mit der olympus e30 und dem zuiko objektiv 12-60 entstanden. das waren am letzten wo´ende die letzten aufnahmen mit diesem equipment. denn ich habe sie verkauft. nicht wegen der qualität. sie ist wikrlich 1a (und verzeiht viele anfängerfehler).

      mich hat die sigma-fieber erwischt und habe mir ein nagelneues sigma sd15 gekauft;)

Vélemény, hozzászólás?

