már reggel tudtam, hogy jó napom lesz – ein schöner tag

mondjuk a workshop nem volt valami jó, de a napom akkor is nagyon jól indult. már megszoktam, hogy almint kilépek az  utcára kémlelem az eget, látni-e valami izgalmas felhökombinációt. már olyan jó vagyok ég-kémlelésben, hogy pár másodperc alatt látom, lesz-e valami szép látnivaló. ma reggel is azonnal láttam, hogy lesz. persze legmerészebb fantáziálással sem sejthettem, milyen meglepetésekben lesz részem, amíg a munkahelyemre érek. ami normális esetben 15-20 perc. maximum. ma kb. 50-55 perc volt, de nagyon megérte. íme az elsö kép, otthonról  párszáz méterre:  

himmel uni2

ich habe es mir angwöhnt, jeden morgen, wenn ich auf die straße trete, erst einmal den himmel abzusuchen. ob es etwas zu fotografieren gibt. oder vielleicht unterwegs. mittlerweile kann ich binnen wenigen sekunden beurteilen, ob es was interessantes zu geben wird. so habe ich heute gleich gesehen, dass ein seltenes himmel-schauspiel meinen radweg bis zur arbeit begleiten. normalerweise dauert mein weg 15 bis 20 minuten. max. heute habe ich 50-55 minuten gebraucht. aber es hat sich geloht. das ist meine erste aufnahme – wenige hundert meter von zu hause entfernt.  

már reggel tudtam, hogy jó napom lesz – ein schöner tag” bejegyzéshez ozzászólás

    1. macsek, nem is tudom, miböl gondolod, hogy több kép is készült… 😉

      annyit elárulok, hogy lesz, de csak szépen sorjában…

Vélemény, hozzászólás?

