china-time hamburg 2010

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         tegnap este egész nap esett, így arra kényszerültem, hogy busszal menjek a munkahelyemre. ilyenkor kihasználom az idöt és olvasással töltöm az utazást. így csak este hazafelé vettem észre, hogy mi zajlik a város föterén. két bevásárlószatyor volt nálam, ráadásul még mindig esett, így nem akarózott kikászálódni a buszból, hogy néhány képet készítsek. ehelyett kitaláltam, hogy pénteken is busszal megyek (bicikli helyett) és már reggel csinálok pár fotót, amikor még nincs nagy tölekedés.

este összepakoltam a fotós hátizsákomat és annyira vártam a reggelt, hogy az óracsörgéskor rögtön kipattantam az ágyból, ami azért nagy szó, mert két hete simán minden reggel még ilyenkor a másik oldalamra fordulok és képes vagyok akár egy órát is aludni. ez pedig stresszes helyzetekhez vezet, ami a reggeli készülödést illeti.

szóval ágyból kipattanva a szokásos idö fele alatt elkészültem és irány a fötér. onnan aztán gyalog mentem az irodába, minekután jó egy órát mászkáltam és fotóztam.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         a munkahelytöl alig  pár száz méterre jártam már, amikor lassan az elsö napsugarak is úgy gondolták, megmutatják magukat. ismét meg kellett állapítanom, milyen szép is ez a város, ahol élek. még akkor is, ha ködös, szürkés reggel volt – egyértelmüen emlékeztetve arra, melyik évszakban is járunk és hogy még lesz ennél hidegebb, nedvesebb és szélfújósabb  idöjárás is jó néhány hónapon keresztül.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         spontán úgy döntöttem (pedig nem vagyok az a spontán-típus) haza gyalog megyek és úgy csinálok, mintha a mai napot  turistaként töltöttem volna el a városban.

china-time hamburg 2010” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Ach wie cool, das sieht ja Klasse aus. Mann, da war bestimmt der Bär los! 🙂 Schön die vielen roten Ballons und die roten Zelte. Sicher sehr interessant diese China-Tage.

    vg Anne

    1. hallo anne, ich war morgens auf dem weg zur arbeit dort, bin sogar extra mit dem bus gefahren und zwei stationen vorher ausgestiegen – am rathausmarkt. da war es noch so schön leer überall. nachdem ich ausreichend viele rote ballons fotografiert habe, bin icch an der alster entlang richtung büro geschlendert und einen auf touristen gemacht…. die kamera um den hals… leider war das wetter nicht gerade berauschend. aber 1-2 schöne aufnahmen sind doch noch gelungen.

      nachmittgas bin ich dann zu fuss nach hause, unterwegs allles mögliche fotografiert, zu guter letzt bin ich noch durch planten un blomen gelaufen. als ich zu hause war, war ich entsprechend fix und fertig. wie ein echter tourist eben… 😉

Vélemény, hozzászólás?

