a magyar fotográfia napja – der tag der ungarischen fotografie

eddig nem tudtam, hogy a magyar fotográfiának is van napja. még jó, hogy jános a témához kapcsolódó írását idöben olvastam. el is terveztem, hogy ma elmegyek egy fotósétára. az elmúlt hetekben csak azt fotóztam néha, ami a kezem ügyébe, ill. a látószögembe úgymond  véletlenül került. ma szerettem volna csak úgy az utcákon bolyongani. napfény sütötte házfalakat, ablakokat, kertkapukat, régi bejárati ajtókat fényképezni. ezt a tervemet az öszire fordult, de mégis inkább áprilisi idöjárás húzta keresztbe. háromszor is épp  neki akartam indulni, amikor jött egy-egy nagy zuhé.

mivel a lakásban továbbra is 18 °C van jólesett egy nagy csésze forró gyömbér-tea.  ez adta az ötletet, hogy a mai napon azért mégis csak fényképezzek. örömmel láttam, hogy még néhány napsugarat is sikerült megörökítenem.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         heute ist der tag der ungarischen fotografie. ich wollte gern wieder mal einen fotospaziergang machen. denn dazu hatte ich in den letzten wochen keine gelegenheit. ich habe immer nur das fotografiert, was mir zufällig vor die linse gekommen ist. heute wollte ich wieder mal schöne, von der sonne beschienene alte häuserwände, fensterläden oder alte türen und zäune ablichten. daraus wurde leider nichts. denn das herbstwetter zeigte sich heute von seiner “aprilhafter” seite. dreimal wollte ich gerade los, als es wieder zu gieen anfing.

also blieb ich zu hause und machte mir einen ingwertee. als fotomotiv auch durchaus ergiebig. sogar einzelne sonnenstrahlen konnte ich so verewigen.   

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Reklámok

a magyar fotográfia napja – der tag der ungarischen fotografie” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

