rendrakási akció – aufräum-aktion

egy ideje járatom az emotion nevü havi magazint. az eléjén kifejezetten jónak tartottam az érdekes témái miatt, aztán eljött az idö, hogy hónapok teltek el anélkül, hogy olvastam volna. az aktuális számot ma csak úgx felütöttem és mit látok: a rendrakás a hónap témája. érdeklödve végigolvastam, mit írnak arról, hogy érdemes idöröl-idöre jól kiválogatni, kidobálnrfi a felhalmozott mindenfélét. még jobb lenne, megakadályozni, hogy összegyüljenek a dolgok.

hetek, talán már hónapok óta készülök én is erre, de eddig még csak a ruhás szekrényig jutottam. most mindjárt elökapok egy nagy szemetes zsákot és folytatom.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         in der aktuellen ausgabe der emotion ist das titelthema aufräumen. gerade das palne ich schon länger, bin jedoch nur bis zum kleiderschrank-ausräumen gekommen.  jetzt geht´s weiter: ein großer müllsack wartet darauf, gefüllt zu werden.

rendrakási akció – aufräum-aktion” bejegyzéshez 2ozzászólás

Hozzászólás