haiku

“találkozás találkozást szül. a sors keze nem véletlenül  mutat fel előttünk jeleket, ezekkel élnünk kell.”  láncreakció ez, melyben mindegyikünk reagál, aki része lett a láncnak. még a tegnapi film hatása alatt olvastam nagylátószög blogján a fenti bevezetö szavakat, ahonnan eljutottam hajnalváró sorain keresztül verrasztó tibor haikujaihoz. 

a lenti medinilla pedig euthymiának köszönhetö, akit szintén a virtuális világban ismertem meg. az egyik képe juttatta eszembe, hogy pár hete lefényképeztem egyik egzotikus  szobanövényünket, amelyröl  meg is feledkeztem, mert egyrészt én mindennap látom, másrészt pedig az erkélyen annyi minden más történik, naponta változik. néha el kell kalandoznunk a világ másik végére, hogy meglássuk, mit rejt a közvetlen környezetünk.

a hétköznapi menyország-ban  is valami hasonló történik. a zene szeretete kiterjed mindenkire, aki kapcsolatba kerül vele (illetve a templomi kórussal). láncreakció, amely a legeslegutolsó filmjelenetben teljesedik ki.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vajon mikor lesz
minden olyan nyilvánvaló,
mint ez a virág?

Verrasztó Tibor Haikuja

 

wann wird alles so selbsterklärend,

wie diese blume?

haiku von tibor verrasztó

haiku” bejegyzéshez ozzászólás

      1. Nem baj 🙂 Csak arra utaltam, hogy beindult valami. A blogomról eljutottál valahová, én meg abban bízom, hogy az enyémről ide. Kb. ennyi

    1. anne, tja… manchmal sagt ein bild mehr als tausen worte. manchmal sagen wenige worte mehr, als viele worte….

    1. hallo rolf, vielen dank. der hintergrud war gar nicht soooo sehr dunkel. aber die sonne hat gherade diese blüte angestrahlt…

Vélemény, hozzászólás?

